جواب مردم ایران به بدعهدی‌های آمریکا دندان‌شکن خواهد بود

امام جمعه مراغه:

جواب مردم ایران به بدعهدی‌های آمریکا دندان‌شکن خواهد بود/ ایران هیچگاه تسلیم آمریکایی‌ها نشده و نخواهد شد

خبرگزاری فارس: جواب مردم ایران به بدعهدی‌های آمریکا دندان‌شکن خواهد بود/ ایران هیچگاه تسلیم آمریکایی‌ها نشده و نخواهد شد

امام جمعه مراغه گفت: مردم ایران اسلامی با تمام توان در برابر همه بد عهدی‌های آمریکا و استکبار جهانی ایستاده‌ و خواهند ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: دولت جدید و مجلس سنای آمریکا بدانند که دولت و ملت ایران به بدعهدی این کشور جواب دندان‌شکن دارند.

وی با بیان اینکه مردم ایران هیچگاه تسلیم زورگویی ابرقدرت‌ها و آمریکایی‌ها نشده و نخواهند شد، افزود: جوابی که دولت، مسؤولان و مردم برای آمریکا آماده کرده‌اند غیرقابل تصور آنها است.

خطیب جمعه مراغه در ادامه با اشاره به موفقیت‌های مردم و ارتش سوریه در حلب و ملت و دولت عراق در موصل افزود: این موفقیت‌ها، پیروزی برحق مردم این کشورها برمزدوران غربی و آمریکایی است.

پورمحمدی با بیان اینکه آمریکا و برخی کشورهای عربی منطقه با حمایت از داعش قصد دارند در ایران و مرزهای کشور را ناامن کنند، افزود: حضور مستشاری ایران در عراق و سوریه برای دفاع از خود است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: جمهوری اسلامی ایران حاصل قیام متحد حوزه و دانشگاه علیه طاغوت بود و امروز دشمنان انقلاب با مطالب پوچ و بیهوده در صدد خدشه دار کردن وحدت حوزه و دانشگاه هستند.

امام جمعه مراغه همچنین با تبریک هفته وحدت افزود: این هفته با هدف افزایش همدلی بین شیعه و سنی در عمل به مشترکات و فرمایشات پیامبر و حفظ وحدت امت اسلامی نامگذاری شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 29 آذر 1395برچسب:, | 10:12 | نويسنده : شهروند مراغه ای |